GLAD

OMG :D Vad glad jag blir nu två kommentarer :D shit shit shit vad ni äger!!!!!!! ska lägga ut en till del av Fri vilja!!!! TACK TACK TACK <3

Under middagen vågade inte Lillian prata hon svarade kort ja eller nej någon gång ibland. Hon ville inte säga något dumt , hon ville betee sig som en dam. När alla ätit gick hon upp till sitt rum och tittade ut genom fönstret. Hon såg Ben och vinkade till honom men han tittade kallt bort...
När kvällen kom släppte Lillian ut sitt långa lockiga blonga hår och satte på sig sin rosa nattklänning.
Hon gick till fönstret för att vänta på Ben och som tur var väntade hon inte länge.
- Lillian varför berättade du inte att du skulle gifta dig? , frågar Ben sårat.
-  Jag ska inte gifta mig , säger Lillian osäkert.
- Jag hörde din pappa och fästmö prata om det!!!!
- Ben förlåt!
- Hejdå Lillian , med de orden sagda springer Ben in till ladan och lämnar en gråtandes Lillian.

PUSS PUSS PÅ ER ALLA NI HAR GJORT MIN HELA VECKA JAG ÄLSKAR DIG SOM LÄSER DETTA!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0