Presentation

Hej jag är en tjej på 14 år och jag skriver allt från dikter till noveller!
DOCK kommer jag inte skriva noveller förrän jag fått tillräckligt med läsare :)  Och jag vet att detta kommer ta lång tid men tålamod :) självklart kommer jag att blogga om mitt liv och så! Hoppas ni tycker om denna amatör bloggen :D Ni som läser/följer bloggen kommer såklart att få bestämma och så om vad mina noveller och så kommer handla om. Och jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt och ni kan väl få en smakprov i veckan om ni vill så snälla snälla snälla föreslå min blogg till vänner fiender släkt familj och kanske till och med eran lärare! :D puss puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0